آکادمی های فوتبال با عملکرد بالا
نوشته شده توسط : mm

استعداد یابی فوتبال

آکادمی های فوتبال با عملکرد بالا
مدارس شبانه روزی برای بازیکنان فوتبال جوان و نخبه طراحی شده اند تا مهارت های خود را توسعه داده و آنها را برای رقابت در سطح دانشگاهی ، نیمه حرفه ای یا حرفه ای آماده کنند. بهترین آکادمی ها نه تنها ارتباطات و دانش لازم برای کمک به دانش آموزان خود برای رسیدن به لیگ های بزرگ را دارند ، بلکه تحصیلات را نیز جدی گرفته و دانش آموزان خود را برای موفقیت در همه زمینه های زندگی آماده می کنند.

تکنیک
شاید تکنیک بارزترین عنصر موفقیت در فوتبال باشد. حتی یک آماتور می تواند تکنیک خوب را تشخیص دهد. آیا آنها کنترل توپ خوبی دارند؟ آیا آنها با توپ در پای خود سریع هستند؟ آیا می توانند از طریق حریف خود دریبل بزنند؟ آیا آنها به پای خود منتقل می شوند؟ برای تمرین تکنیک خوب به یک اردوی فوتبال تابستانی بپیوندید.

تکنیک خوب دارای 4 عنصر اصلی است:

1. کنترل توپ
کنترل توپ به توانایی بازیکن در جمع آوری توپ و کنترل آن با استفاده از تمام قسمت های بدن از جمله پا ، ساق ، سینه و سر اشاره دارد. بازیکنی که توپ را خوب کنترل می کند ، می تواند پاس های روی زمین و خارج از هوا را با اولین لمس تمیز نگه دارد و توپ را نزدیک بدن خود نگه دارد. کنترل توپ همچنین به توانایی بازیکن در حفظ مالکیت توپ و محافظت موفق از آن در برابر حریفان اشاره دارد. توانایی چرخاندن سریع و شدید با توپ نیز برای دستیابی به موفقیت در فوتبال بسیار مهم است و تحت عنصر کنترل توپ قرار می گیرد.

2. مهارتهای دریبلینگ
مهارت دریبلینگ به توانایی بازیکن در بالا و پایین رفتن زمین با کنترل کامل توپ اشاره دارد. بازیکنی که مهارت دریبل زنی خوبی دارد می تواند توپ را در جهت های مختلف با سرعت های مختلف با هر دو پا حرکت دهد. آنها می توانند با موفقیت از طریق حریف بدون از دست دادن مالکیت توپ حرکت کنند. مهارت های عالی حفاری برای دستیابی به موفقیت در فوتبال برای بازیکنان در هر موقعیت ضروری است.

3. دقت ارسال
دقت پاس دادن به توانایی بازیکن در استفاده از هر دو پا برای ارسال توپ به مقصد مورد نظر بازیکن اشاره دارد. این می تواند به معنای ارسال مستقیم توپ به پای هم تیمی با قدرت و دقت ، ارسال پاس با وزن مناسب به فضا ، عبور دقیق از توپ در مقابل تور ، و یا ضربه زدن دقیق و قوی توپ به عقب مهاجمان باشد. شبکه. بازیکنان نمی توانند در فوتبال به موفقیت برسند بدون اینکه بتوانند با هر دو پا پاس دقیق بدهند.

4. کنترل بدن
کنترل بدن به توانایی بازیکن در حرکت سیال بدن برای بهینه سازی تعادل و هماهنگی اشاره دارد. از آنجا که کنترل بدن به جای آمادگی جسمانی در رده تکنیک قرار می گیرد ، کنترل بدن بیشتر به درستی فرم اشاره دارد. گامهای بلند ، دویدن صحیح و مرکز ثقل پایین نشانه های خوبی برای کنترل خوب بدن است.





:: برچسب‌ها: استعداد یابی فوتبال ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: